چرا نتورک مارکتینگ را توصیه میکنیم

چرا نتورک مارکتینگ را توصیه میکنیم


چرا نتورک مارکتینگ؟اولین بار که در مورد نتورک مارکتینگ چیزی شنیدم، مخالف آن بودم اما وقتی که به دور از تعصب به آن نگاه کردم؛ مزایایی را دیدم که اندک بیزینس های دیگری آنها را داشتند. موفقیت طولانی مدت در زندگی، بازتاب آموزش تجربه زندگی و شخصیت شماست. بسیاری از شرکت های نتورک مارکتینگ تمرینات پیشرفت شخصی را در این حیطه های کلیدی مهیا میکنند.بیشتر مدارس افراد را برای ربعهای E  و S آماده میکنند که فوق العاده است البته در صورتی که بخواهید در این ربعها زندگی کنید. بیشتر دوره های MBA دانشجوها را برای پستهایی با درآمد بالا در دنیای شرکتها به عنوان یک E (کارمند) آماده میکنند نه یک B (صاحب بیزینس بزرگ). نتورک مارکتینگ: صنعتی برای آنهایی که می خواهند زندگی خود را تغییر دهنداگر در ربعهای E یا S باشید و بخواهید تغییر کنید چه می شود؟ اگر بخواهید در ربع B باشید چه؟ آموزشهایی که شما را برای آن ربع آماده کند، کجا خواهید یافت؟ من بیزینس نتورک مارکتینگ را توصیه میکنم. من این صنعت را به کسانی که می خواهند تغییر کنند و تمرینات مهارتی و رفتاری لازم برای موفقیت در ربع B  را کسب کنند، توصیه میکنم.کارآفرینی و ساختن یک بیزینس ربع B، یکی از دشوارترین چالشهایی است که یک شخص می تواند گرفتار آن شود. دلیل اینکه افراد بیشتری در ربعهای E و S هستند این است که زندگی در این دو ربع از ربع B آسانتر است. مگر نشنیده اید که: «اگه آسون بود، همه انجامش میدادن.»باید یاد بگیریم که چطور بر شک خود، کم رویی و ترس از ردشدن و نه شنیدن غلبه کنم و نیز بیاموزم که چگونه بعد از شکست خوردن بلند شوم و ادامه دهم. اینها بعضی از خصایصی هستند که یک نفر باید در خود رشد دهد درصورتی که میخواهد در یک بیزینس ربع B موفق شود؛ چه یک بیزینس نتورک مارکتینگ باشد، چه فرانشیز و چه شرکتی که خود فرد تأسیس می کند. یکی از مهارتهای شخصی لازم برای هر بیزینس ربع B راهبری است. آیا میتوانی بر ترس خود فایق آیی و دیگران را هم وادار به این مهم کنی تا کار را به انجام رسانی؟ این مهارتی است که نیروی دریایی به من آموخت. به عنوان یک افسر نیروی دریایی، ضروری بود که دیگران را به جنگ واداریم حتی اگر همه ما از مرگ وحشت زده بودیم. چرا نتورک مارکتینگ؟پاسخ دونالد ترامپبازاریابی (Marketing) ابزاری قدرتمند است و نتورک مارکتینگ می تواند این قدرت را افزایش دهد؛ البته در صورتی که شخصاً با انگیزه باشید. به بیان ساده، فرض کنید آژانس تبلیغاتی را از سیستم فروش یک محصول حذف کنید. در اینصورت کار بازاریابی و تبلیغات آن را خودتان باید انجام دهید کار بزرگی است اما شدنی است به شرطی که به اندازه کافی مشتاق باشید تا کاری را برای خودتان شروع کنید و روی پای خودتان بایستید و قدرت و انگیزش را در بالاترین سطح خود نگه دارید. به روح ماجراجویی نیاز دارد که لازمه اش تمرکز و پشتکار است. من نتورک مارکتینگ را به کسانی که از انگیزه بالایی برخوردار نیستند، توصیه نمیکنم.جنبه مهم دیگر نتورک مارکتینگ این است که ذاتاً اجتماعی است پس اگر شخصیتی اجتماعی و خونگرم نیستید بنظر من باید برای انتخاب آن بیشتر فکر کنید. لازمه این کار خونگرمی و معاشرت پذیری است.درست مانند تبلیغات، اگر محصول فوق العاده ای نداشته باشید هیچ شانسی هم در رقابت  . ..[ ادامه متن ]
در تاریخ : 03/09/1393 و در گروه : ایران بیز

مشروعیت فعالیت در بازاریابی شبکه ای

مشروعیت فعالیت در بازاریابی شبکه ای


در یک شرکت بازاریابی شبکه ای، یک توزیع¬ کننده (بازاریاب) محصولات شرکت را به صورت عمده خریداری کرده و به طور خرده فروشی، به دور از یک مکان ثابت تجاری، به مصرف¬ کننده نهایی می فروشد.در این راستا توزیع کننده هم از تفاوت قیمت عمده و خرده فروشی منتفع شده و هم بابت هر فروش، پورسانت خرده فروشی دریافت می کند. این در حالی است که هر توزیع ¬کننده قادر به تشکیل زیر مجموعه و کسب پورسانت از فروش آن ها نیز می باشد. یکی از مسائل سؤال برانگیز و در عین حال جنجالی این است که چرا یک توزیع¬ کننده از فروش زیر مجموعۀ خود، پورسانت دریافت می کند؟ در واقع سؤال این است که چرا یکی بفروشد و دیگری از فروش وی پورسانت بگیرد؟به نظر می رسد این سؤال را کسانی مطرح می کنند که با نحوۀ  . ..[ ادامه متن ]
بیز  مبتکر نتورک واقعی و استاندارد در ایران

بیز مبتکر نتورک واقعی و استاندارد در ایران


سرمقاله از مدیریت شرکت : دوستان و همکاران عزیزم، سلام ، این روزها ، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سال فرهنگ و اقتصاد ، با عزم ملی و مدیریت جهادی ، جنب و جوش خاصی در میان تمام اقشار جامعه ، به چشم میخورد . این رهنمود تاریخی ، همه را با پیوند عمیق میان فرهنگ و اقتصاد آشنا ساخته و این آگاهی را به وضوح میتوان در همه لایه های پیدا و پنهان اجتماع مشاهده کرد . شرکت بیز هم به تبع این هدایت آگاهانه ، تلاش میکند تا بیش از پیش ، ساز و کار این تلاقی ارزشمند بین فرهنگ و اقتصاد را در ساختار خود ، فراهم نماید . ما  . [ ادامه متن ]
در تاريخ : 15/02/1393 و در گروه : اخبار مشترکین
تصحیح عملکرد و ایجاد توازن فروش

تصحیح عملکرد و ایجاد توازن فروش


تصحیح عملکرد و ایجاد توازن فروش در مجموعه هابا استناد به مقاله مایکل شفیلد مبنی بر بحران بازاریابی شبکه ای سال 2004 در آمریکا، تمام شرکت هایی که بیشتر از 50 درصد فروش آن ها توسط اعضای جدید ایجاد شده بود، به سمتی سوق داشتند که به جای کار بر روی گسترش بازار مصرف، صرفاً روی گسترش کسب و کار تمرکز پیدا کرده بودند و در واقع به جای کالا و خدمات در این شرکت ها، طرح کسب و کار بود که به فروش می رسید. این موضوع شاید در ظاهر خطری نداشته باشد؛ اما اتفاقی که می افتد این است که بعد از یک مدت به دلیل رشد سریع نمایندگی ها و عدم ایجاد فروش واقعی برای مصرف و ایجاد گروه مصرف کنندگان، این شرکت ها به حالت اشباع می رسند و تعداد ورودی های جدید به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند. در این صورت  . [ ادامه متن ]
در تاريخ : 10/04/1393 و در گروه : اخبار مشترکین
بزرگ فکر کن ,کوچک عمل کن
همین حالا شروع کن



محصولات و کالا های موجود در سبد بیز
اطمینان کامل از یک خرید خوب و موفق همیشه ممکن نیست
مگر اینکه در اینجا تجربه کنید


کامل ترین دفتر کاری مجازی را به شما هدیه می دهیم


از دفاتر کاری شلوغ و خسته کننده مایوس شده اید ، به نیاز های واقعی شما در دفاتر کاری پاسخ داده نمی شود.
ما بهترین امکانات رابرای شما فراهم نموده تا قدردان تلاشهای شما باشیم.


آمار های آنلاین

شما در هر لحظه می توانید دقیق ترین اطلاعات آماری را تنها با یک کلیک در یافت نمایید، کلیه اطلاعات آنلاین و بدون وقفه می باشد .

سریعترین در پرداخت پورسانتها

در پرداخت پورسانتهای شما همکاران مستقل همیشه سریعترین بوده ایم تا جبران بخشی از تلاشهای گسترده شما باشد.

گزارشات کاملا کاربردی

کامل ترین گزارشات را از دفتر کاری خود دریافت نمائید، فاکتور های زیر مجموعه ها و ... گوشه ای از آن است.

نمایش ساختار درختی

امکان مشاهده ساختار درختی به دوصورت کامپرس و معمولی تا سطح بی نهایت به شما این امکان را می دهد تا بصورت آنلاین تیم زیر مجموعه خود را راهبری نمائید

خرید راحت و متفاوت

شما می توانید با انتخاب دفتر تحویل کالا در هر کدام از نمایندگی های شرکت اقدام به خرید با قابلیت های دلخواه نمائید.

بهینه سازی شده

دپارتمان پشتیبانی و نرم افزار شرکت مشتمل بر بیش از 10 نفر برنامه نویس کارآزموده و مجرب بصورت شبانه روزی در حال توسعه و بروزرسانی نرم افزار و سایت می باشند.

کاملا واکنش گرا

قابلیت واکنشگرایی نسبت به تمامی دیوایس ها و بروزرها و امکان عدم بار گزاری صفحات در سیستم قابلیت جذاب تری را به شما هدیه خواهد داد.

طراحی تخت و مدرن

جایگزین نمودن کد، فشار اجرای نرم افزار را از سیستم کاربر به سیستم سرور منتقل نموده و سرعت و کیفیت خدمات را بالا می برد

بازاریابی شبکه ای ,بیز,بازاریابان ایرانیان زمین,نتورک مارکتینگ,تجارت,ایران,بازار یابی شبکه ای در ایران,مارکتینگ,خرید اینترنتی,خرید,فروشبازاریابی شبکه ای ,بیز,بازاریابان ایرانیان زمین,نتورک مارکتینگ,تجارت,ایران,بازار یابی شبکه ای در ایران,مارکتینگ,خرید اینترنتی,خرید,فروش
اشتراک در خبرنامه بیز :

آمار بازدید کنندگان سایت ما
بازدیـد امروز سایت :
بازدیـد دیروز سایت :
بازدیـد هـــفت روزه :
بازدیـد ایــــــن مـــاه :

همراه با ما در شبکه های اجتماعی
کاتالوگ برندها و شرکتهای همکار
ارتباط مستقیم با دفتر مرکزی
شمـاره پیــامک : 30007957959434
پست الکترونیکی :info@bizmlm.ir
تلفن تماس:88534914-21-98+
بازرسی اصناف : 26421289-26421196
بالاترین فروش شخصی ماه گذشته
1. خانم فاطمه ریحانی زاده گروهAchaemenes
2. آقای امیر عشقی گروهAchaemenes
3. خانم معصومه حسینی گروهAchaemenes
4. خانم فاطمه اصغری نیا گروهAchaemenes

بالاترین فروش شخصی ماه جاری(آنلاین)
1. خانم ایران رحیمی گروه ACETeam
2. خانم فاطمه محمدی گروه Achaemenes
3. آقای مهدی فنایی گروه ACETeam
4. خانم فاطمه ریحانی زاده گروه Achaemenes

جهت اطمینان بر فعالیت های ما می توانیید به این مراجع مراجعه فرمایید
بازار یابی شبکه ای / فروش مستقیم وبازرگانی شبکه ای / ایران هشدار/دریافت و نصب امضاء دیجیتال
سیاست ها و خط مشی ها| حریم شخصی |مفاد و شرایط ثبت نام
کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای وب سایت فوق برای شرکت بازاریابان ایرانیان زمین محفوظ می باشد
Copyright © 1393 - 1391 BIZMLM.ir